ZABUDOWY I ADAPTAJCE POJAZDÓW

SYSTEM NACZEPY Z CIĄGNIKIEM

OPIS ZABUDOWY

System naczepy z ciągnikiem montowanym do forda transita „podwozie”, opartego o rozwiązania firmy BE-COMBI.

System ten zapewnia innowacyjne rozwiązania transportowe dla segmentu dystrybucji, które zwiększają pojemność i ładowność i wymagają jedynie prawa jazdy B i E.

ZALETY TEGO SYSTEMY

  • jeden system wiele zastosowań. Na bazie tej naczepy, można zamontować różne typy zabudów – kontenery, izotermy, skrzynie otwarte i zamknięte itp.
  • system łatwo się montuje/demontuje i można go sprzedać/niezależnie od samochodu, na którym pierwotnie został zainstalowany.

DODATKOWE INFORMACJE

  • Zestaw może ważyć do 7000 kg
  • Zestaw składa się z dwóch elementów: Ciągnika do 3500 kg Naczepy do 3500 kg
  • Ciągnik ma przystosowaną ramę z siodłem pod naczepę
  • Naczepa jest przystosowana pod ten typ ramy ciągnika
  • Ładowność 2300 – 2560 kg ( bez uwzględnienia masy zabudowy ).
  • Długość ramy naczepy 4000 – 7700 mm.
  • Masa naczepy to 940-1200 kg ( w zależności od wariantu i długości )
  • Wysokość zależy od zabudowy

Zapraszamy do współpracy. Odpowiemy na każde pytanie, dotyczące tego innowacyjnego rozwiązania.

Uprzejmie informujemy, że mamy podpisaną umowę z holenderską firmą BE combi https://be-combi.nl/ i tym samym jesteśmy jedynym dystrybutorem tych rozwiązań w Polsce.

BANKOWÓZ TYPU C -FORD Connect – HOMOLOGACJA FORD POLSKA

OPIS ZABUDOWY

Pojazd  dwukomorowy – samochód przystosowany do przewozu wartości pieniężnych zgodnie z warunkami technicznymi zawartymi w załączniku nr 3 do rozporządzenia MSW i A z dnia 14.10.1998 w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

Wersja 4 osobowa (1 + 3 )

PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA DO PRZEWOZU WARTOŚCI

  • przestrzeń ładunkowa wyłożona blachą stalową konstrukcyjną o podwyższonej jakości
    (grubości 1 mm) łączonej w sposób trwały z nadwoziem pokryta specjalną trudnopalną
    powłoką lakierniczą,
  • podłoga pokryta blachą Al,
  • dodatkowe drzwi tylne skrzydełkowe z zamkiem 3-punktowym (przestrzeń ładunkowa spełnia funkcję trezora),
  • wrzutnia do przestrzeni ładunkowej (OPCJA)
  • dodatkowy zamek z układem ryglowania drzwi tylnych o wysokiej klasie odporności na włamanie (minimum klasa A),
  • oświetlenie przestrzeni ładunkowej,

PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA

  • dwa fotele w kabinie kierowcy,
  • podwójne siedzenia z zagłówkami, biodrowe pasy bezpieczeństwa w II rzędzie
  • stalowa przegroda pomiędzy przedziałami tapicerowana od strony przedziału osobowego,
  • lusterko konwojenta strona lewa lub prawa (II rząd siedzeń) ustawiane od zewnątrz,
  • izolacja termiczno – dźwiękowa przedziału osobowego,
  • oświetlenie kabiny – jeden punkt,
  • szyby ochronne o podwyższonej odporności na rozbicie i przebicie – w klasie odporności P4, odwzorowujące kształt szyb oryginalnych,
  • szyby boczne (wizjery) dla II rzędu siedzeń,
  • elektrowentylator dachowy nawiewno – wywiewny,

ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZABEZPIECZAJĄCE

  • immobiliser,
  • profesjonalny alarmowy system dźwiękowy i świetlny,
  • elektryczna blokada drzwi sterowana z kabiny kierowcy,
  • urządzenia umożliwiające kontakt kierowcy z osobami na zewnątrz pojazdu (intercom).

BANKOWÓZ - FORD RANGER

OPIS ZABUDOWY

Pojazd dwukomorowy – samochód przystosowany do przewozu wartości pieniężnych zgodnie z warunkami technicznymi zawartymi w załączniku nr 3 do rozporządzenia MSW i A z dnia 14.10.1998 w sprawie szczegółowych zasad i wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne.

Wersja 4-cio lub 5-cio  osobowa

PRZESTRZEŃ ŁADUNKOWA DO PRZEWOZU WARTOŚCI

  • przestrzeń ładunkowa – KONTENER 2-KOMOROWY wyłożony blachą stalową konstrukcyjną o podwyższonej jakości (grubości 1 mm) łączonej w sposób trwały z nadwoziem pokryty specjalną trudnopalną powłoką lakierniczą,
  • KONTENER wyposażony w tylne i boczne drzwi jednoskrzydłowe (spełnia rolę trezora, wyposażony w zamek
    3-punktowy o wysokiej klasie odporności na włamanie),
  • wrzutnia do bocznej przestrzeni ładunkowej po prawej stronie pojazdu,
  • podłoga przestrzeni ładunkowej pokryta blachą Al,
  • dodatkowe drzwi wewnętrzne (awaryjne) wyposażone w zamek do bocznej przestrzeni ładunkowej
  • oświetlenie przestrzeni ładunkowej,

PRZESTRZEŃ PASAŻERSKA

  • podwójna lub przedłużona kabina (konwojowa) 4-drzwiowa,
  • szyby ochronne o podwyższonej odporności na rozbicie i przebicie – w klasie odporności P4 odwzorowujące kształt szyb oryginalnych,

ELEKTRONICZNE SYSTEMY ZABEZPIECZAJĄCE

  • immobiliser,
  • profesjonalny alarmowy system dźwiękowy i świetlny,
  • elektryczna blokada drzwi kabiny i kontenera sterowana z kabiny kierowcy,
  • urządzenia umożliwiające kontakt kierowcy z osobami na zewnątrz pojazdu (intercom),

BANKOWÓZ KLASY A - MERCEDES BENZ ATEGO 1529F

OPIS ZABUDOWY

SPECJALNY OPANCERZONY BANKOWÓZ W KLASIE ODPORNOŚCI NA AK47 – 7,62 x 39 MM

Samochód bazowy MERCEDEZ BENZ ATEGO 1529F podwozie z kabiną podwójną 

6 miejscową z zabudową kontenerową

Kontener zamocowany jest na podłużnicach podwozia ramą pośrednią. Kontener wyposażony jest w tylną windę załadowczą o udźwigu 1000 kg. Przedział konwoju do przewozu 6-osobowej załogi (z kierowcą).

ZAKRES ADAPTACJI POLEGAŁ NA:

  • opancerzeniu przedziału konwoju poprzez wymianę szyb na pancerne oraz opancerzeniu ścian i podłogi
  • opancerzeniu przedziału ładunkowego
  • zamontowanie specjalistycznych zamków i wizjerów
  • wyposażenie samochodu w akustyczno-optyczny system alarmowy z własnym zasilaniem
  • montażu specjalnych wkładem w kołach, umożliwiających poruszanie się pojazdu nawet po ich przestrzeleniu
  • opancerzeniu zbiornika paliwa

POJAZDY POLICYJNE – ‘PRETORIAN” - POJAZD PATROLOWO-WYPADOWY

OPIS

Praetorian I to pojazd wielofunkcyjny o zabudowie modułowej, stworzony w ramach projektu badawczo-rozwojowego przez kon-sorcjum naukowo-przemysłowe. Pojazd posiada ponad 30 autor-skich rozwiązań, bazujących na wnikliwym rozpoznaniu potrzeb funkcjonariuszy.

Istotą pojazdu jest zdolność adaptacji do wykonywania różnych zadań. Dzięki łatwej zmianie konfiguracji wnętrza, pojazd może być zarówno typowym radiowozem patrolowym dla 2 funkcjonariuszy, jak i wypadowym, zabierającym całą drużynę NPP z Dowódcą Plutonu i sprzętem PZ.

NA BAZIE: Ford Transit CustomL2H2

• Silnik: 2.0 EcoBlue 170 KM A6

1