Konwersje 6×4 i 6×6 zostały opracowane jako zestawy przykręcane, aby zapewnić wiodącemu w swojej klasie Ford Ranger 4×4 zwiększoną ładowność ze standardowych 1000 kg do imponujących 4000 kg.
Zatwierdzona przez Forda konwersja jest kompatybilna z wariantami z pojedynczą, przedłużoną i podwójną kabiną, dzięki czemu zachowuje gwarancję pojazdu podstawowego. Przykręcana konstrukcja, wykorzystująca wiele standardowych części Forda, jest łatwa w montażu i może być wdrażana, a nawet przenoszona między pojazdami, aby zapewnić bardziej elastyczne wykorzystanie floty.
Rozkładane obciążenie zawieszenia pozwala na doskonałe wychylenie kół, co maksymalizuje przyczepność i mobilność, a jednocześnie zapewnia wyjątkową jakość jazdy.
Wariant 6×4 wykorzystuje „leniwą” belkę osi, aby zapewnić maksymalną ładowność przy niskich kosztach w zastosowaniach na drogach miękkich i szybkiego ruchu.
Mechaniczny napęd 6×6 umożliwia wybór napędu na wszystkie koła, co zapewnia maksymalną przyczepność i wyjątkową mobilność w terenie.