FORD RANGER 6x6

POJAZD O PODWYŻSZONEJ ŁADOWNOŚCI

Konwersje 6×4 i 6×6 zostały opracowane jako zestawy przykręcane, aby zapewnić wiodącemu w swojej klasie Ford Ranger 4×4 zwiększoną ładowność ze standardowych 1000 kg do imponujących 4000 kg.

Zatwierdzona przez Forda konwersja jest kompatybilna z wariantami z pojedynczą, przedłużoną i podwójną kabiną, dzięki czemu zachowuje gwarancję pojazdu podstawowego. Przykręcana konstrukcja, wykorzystująca wiele standardowych części Forda, jest łatwa w montażu i może być wdrażana, a nawet przenoszona między pojazdami, aby zapewnić bardziej elastyczne wykorzystanie floty.

Rozkładane obciążenie zawieszenia pozwala na doskonałe wychylenie kół, co maksymalizuje przyczepność i mobilność, a jednocześnie zapewnia wyjątkową jakość jazdy.
Wariant 6×4 wykorzystuje „leniwą” belkę osi, aby zapewnić maksymalną ładowność przy niskich kosztach w zastosowaniach na drogach miękkich i szybkiego ruchu.

Mechaniczny napęd 6×6 umożliwia wybór napędu na wszystkie koła, co zapewnia maksymalną przyczepność i wyjątkową mobilność w terenie.

POJAZD PODSTAWOWY:
5th Generation Ford Ranger Pick-up


KOMPATYBILNY Z:
• Ford Ranger 4×4 5. generacji z zawieszeniem tylnym na resorach
piórowych i tylnymi hamulcami tarczowymi.
• Silnikami wysokoprężnymi V6 o mocy 240 PS lub I4 o mocy 205 PS
• Olejem napędowym/AVTUR/F-34
• 10-biegową automatyczną skrzynią biegów
• Układem napędowym Ford 4×4 z blokadą centralną i
mechanizmem różnicowym


ZESTAW PODSTAWOWY:
• Stalowa, przykręcana konstrukcja nadbudowy
• Resory piórowe
• Układ obrotowy podziału obciążenia
• 6×4: oś belkowa z piastą Ford Ranger i zespołem hamulców
tarczowych
• 6×6: oś Ford Ranger i zespół hamulców tarczowych
• Koła, opony i przewody hamulcowe


OPCJE:
• 6×4 lub 6×6
• Aluminiowa opuszczana boczna skrzynia ładunkowa
• Usługa montażu zestawu


WYMIARY:
• Długość 6,1 m / Szerokość 2,3 m / Wysokość 2,0 m
ŁADOWNOŚĆ:
• Od 2000 kg do 4000 kg